2013. február 1., péntek

Hogyan rajzolj animét ?

Anime 

Akik ismernek azok tudják,hogy mennyire imádom ezeket rajzolni.:D 3-4 éve hogy elkezdtem erre stilusra hajlani.:) Világéletemben imádtam embereket rajzolni ..ez is ugyan olyan csak kicsit másabbak az arányok mint pl.: a szem,az arc ,a fej..stb.:D

Nos kezdjük az alapoknál-Test 

Még az elején elmondom, rajzolni csak akkor fogj neki ha tényleg türelmes vagy ..mert ez nem az eggyik napról a másikra jön össze ;))

                                                       2010
                                     2013
Hogy most egy péládt mutassak ..egy régi és egy új rajzomat mutatom meg :D



Szóval akkor a Test .:)


Vázlatolj,ne félj rajzolni ..a test rajzolását rengeteget kell gyakorolni én több mint 100 emberi testet rajzoltam le.csak a testet!


A lényeg,hogy addig amig szabad kézzel nem tudsz rajzolni testet addig alapozz..vagyis először rajzolj egy "csontvázat" ..utánna pedig "épitsd rá a húst",ha megvan törüld ki a segédvonalakat .


 Arc

http://www.youtube.com/watch?v=4NABndKnAzo  ..ebből a videóból rengeteget tanultam ..ajánlom figyelmetekbe :)




http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=anime+face#/d1qej8d

Haj,szem,száj



Kéz és Láb



Ruha 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése